Барселона

Барселона
Пълно име ФК Барселона
Прозвища Блаугранас
Основан 0000
Държава Испания
Град Барселона
Президент Хосеп Мария Бартомеу
Старши треньор Луис Енрике
Стадион Камп Ноу (капацитет - 99787)
Адрес Avenida de Arístides Maillol 08028 Barcelona
Вечни съперници Реал Мадрид, Еспаньол
Уебсайт www.fcbarcelona.com

За да пишете коментари трябва да сте регистриран потребител!

Регистрация

Коментари

MaLkO_LuD94
MaLkO_LuD94
21.03.2017 12:45

Днеска най-великият става на 37 нека да е жив и здрав и да му благодарим за всичко което е направил за Барса и футбола :)

MaLkO_LuD94
MaLkO_LuD94
18.03.2017 12:39

Испански журналист към Реал: Не може да се падате все с Лудогорец

Феновете на Реал Мадрид увесиха носове, когато научиха жребия за четвъртфиналите на Шампионската лига. Испанският колос ще трябва да преодолее Байерн Мюнхен по пътя си към защитата на трофея от миналата година, а това изглежда като невероятно трудна задача.

Но журналистът от вестник "Марка" Давид Санчес отправи критика към тези, които определят жребия за труден. Според него, "белите" няма как да се падат винаги срещу отбори "като Лудогорец, Рома и Волфсбург". Точно тези опоненти бяха отстранявани лесно от Реал през годините в походите в Европа.

"Факт е, че Реал изтегли тежък съперник, може би най-тежкият в целия жребий. Байерн е най-силният отбор, който можеше да им се падне. Но не може да искаш всеки път да ти се падат отбори като Лудогорец, Рома и Волфсбург", заяви Санчес и после коментира жребия и на другите испански участници на четвъртфиналите в Шампионската лига.

"Атлетико Мадрид определено имаше късмет с Лестър. Но пък Барселона изтегли също много тежък опонент. Ювентус се намира цял сезон в суперформа и не спира да го демонстрира. Определено "старата госпожа" е един от най-силните тимове в Шампионската лига тази кампания", заяви още Санчес.

Изключително интересните четвъртфинални сблъсъци в най-комерсиалния турнир ще се играят в средата на април и ще разгорещяват емоциите на феновете точно около Великден.

MaLkO_LuD94
MaLkO_LuD94
17.03.2017 15:29

Президентът на опечаления бразилския отбор Шапекоензе – Плинио Данид де Нес, разкри,че Барселона е единственият клуб, който е помогнал финансово.

В края на януари повече от половината състав на Шапе загина в самолетна катастрофа в Колумбия, която разтърси света. "Барселона е единственият клуб, който ни помогна финансово. Те са с нас от самото начало. Поканиха ни да играем контрола и да поемат всички разходи. А приходите от мача – билети и телевизионни права, да и поделим", разкри босът на Шапе.

В края на януари бразилците изиграха първия си мач след фаталния полет и оттогава клубът малко по-малко се съвзема.

Banditos
Banditos
17.03.2017 13:59

Пак един от най тежките съперници ни се падат,да направим това което сторихме преди 2 години,отстранихме всички шампиони в топ 5 на Европа,ще бъде невероятно

Garrincha
Garrincha
16.03.2017 16:59

" Бира за мача на Барса - 3 лева, ядки за бирата - 5 лева, насраните физиономии на хейтърите - безценно ! Някои неща са безценни, за всички други има ... ! "

MaLkO_LuD94
MaLkO_LuD94
16.03.2017 00:20



Така ги мисля

Монако-Байерн
Лестър-Реал
Борусия-Барселона
Атлетико-Юве

GSW
GSW
15.03.2017 16:19

Не знам дали ще играе финал срещу Барса това момче, но Барса купят ли го бъдещето им е спокойно... вместо да вземат Гомеш, Дин, Денис Суарез, и друг пълнеж да вземат един класен играч. Спокойно може да играе зад триото с Иниеста като партньор...

MaLkO_LuD94
MaLkO_LuD94
15.03.2017 18:06

Дибала е много добър още докато беше в Палермо го исках в Барса но за какво ни е когато можем да взимаме дървета като Гомес

MaLkO_LuD94
MaLkO_LuD94
15.03.2017 12:48

Дано
Асът на Ювентус Пауло Дибала си пожела да срещне Барселона чак на финала в Шампионската лига, в повторение на мача за трофея през 2015 година, когато каталунците надвиха "бианконерите" с 3:1.
Тогава обаче талантливият аржентинец не беше в редиците на италианския първенец, а Дани Алвеш още беше в лагера на Лео Меси и компания.
"Дали искам да се паднем с Барселона, Реал Мадрид или Байерн Мюнхен на жребия в петък? Бих оставил Барса за финала", коментира Дибала пред Premium Sports.
"Нека нещата бъдат както преди две години, когато аз още не бях тук. Жребият ще ни каже срещу кой ще играем на четвъртфиналите. Ние ще се опитаме да стигнем до финала. В днешно време няма лесни мачове", добави Пауло, който вкара победния гол срещу Порто снощи и Юве продължи напред с обща голова разлика 3:0.

BETEC
BETEC
14.03.2017 20:06

Гомешшшш... кой убеди ръководството, че от него ще стане голям футболист не знам. Мои приятели фенове на други отбори ми казват, че не бил лош футболист. Ами може и да не лош, но във Валенсия !

MaLkO_LuD94
MaLkO_LuD94
14.03.2017 19:42

За какво говорим пък нека Енрике залага още на това дърво :Х И докато Самюел Юмтити е талисманът на Барса този сезон в Ла Лига (16 победи в 16 мача с негово участие), то Гомеш е каръкът на отбора. Той взе участие в 13 от 14-те мача, в които Барса не спечели във всички турнири.

BerbaTheBest
BerbaTheBest
12.03.2017 22:54

До коментар [@comment 1956746] от [@user ComsteR]:

С теб и още няколко фена може да се води дискусия, заради това ще ти отговоря.

Първо, нека не се лъжем, нямаше да водим този спор, ако не беше Серхи Роберто. Ако резултатът беше 5-1 щяхте да сте доволни и съдийството нямаше да има значение.

За снимките и гифчетата, които си прикачил по-долу - ами няма как да има засада при първия гол на Суарез, защото топката отиде в него от играч на ПСЖ. За дузпата на Масче (за игра с ръка) също не съм съгласен, защото той прави шпагат и това е естествената позиция на тялото му при такова положение, а и топката го удря от по-малко от метър, това няма как да бъде свирено.

За дузпата на Неймар още онзи ден казах, че за мен ситуацията е спорна и пресилена. Да, Неймар преигра типично по бразилски, свикнали сме на такива изпълнения не само от него, на бразилците това им е в кръвта, но контакт имаше. Никой не е казал, че когато играч се хлъзне и направи нарушение, то не бива да бъде свирено - по тази логика, представи си какво "хлъзгане" с двата крака напред може да става всеки мач.

Втората дузпа на Масче и червения картон - напълно съгласен съм, въпреки, че дори и от повторенията, трудно може да се прецени (освен ако не беше признание на аржентинецът). Ти самият видя ли нарушението тогава веднага? Съмнявам се.

За мен в мача имаше две спорни ситуации - дузпата срещу Ди Мария и тази срещу Неймар, това е.*thumb_up*

Barca_Kahn
Barca_Kahn
12.03.2017 22:38

До коментар [@comment 1956817] от [@user ComsteR]:

Да и преди години Матераци се блъсна в главата на Зидан разбирам те напълно. *thumb_up* Покажи ми ти правило, в което да пише, че на подхлъзнал се играч не трябва да му се свири нарушение ? За цял свят това е дузпа, само за вас не е. Цяла Франция мълчи, само вие ревете.

BerbaTheBest
BerbaTheBest
13.03.2017 00:25

Винаги има дразнители, виж, че феновете, с които може да се води диалог винаги са 4-5 от отбор, другото е пълнеж. Хора, които се чудят как да си запълнят времето, на такива внимание не се обръща. *smile*

ComsteR
ComsteR
13.03.2017 00:16

А вие без тези от емблемата на Уницеф?! Само 2 *cry*

Banditos
Banditos
13.03.2017 00:15

Остави го да си вярва че Бутан Мадрид е най великия отбор,без съдиите щеше да имат не 11 а 4 ШЛ,а в Ла Лига да не говорим

ComsteR
ComsteR
12.03.2017 23:55

The following are the most common fouls in football: kicking, tripping, pushing, or charging another player recklessly; striking or attempting to strike an opponent or any member of the opposing side. A foul is called if a player: makes a tackle but hits the player before the ball; deliberately handles the ball (except the goalkeeper in his proper area); or if he uses excessive force in defending an opponent. Direct free kick offences Edit A direct free kick is awarded when a player commits any of the following in a manner considered by the referee to be careless, reckless or using excessive force: Kicks or attempts to kick an opponent Trips or attempts to trip an opponent Jumps at an opponent Charges an opponent Strikes or attempts to strike an opponent Pushes an opponent Tackles an opponent Or commits any the following offences: Holds an opponent Spits at an opponent Handles the ball deliberately (except for the goalkeeper within his own penalty area).[1]:36 In determining whether or not a player deliberately handled the ball, the referee has several considerations: Movement of the hand towards the ball (not the ball towards the hand) Distance between the opponent and the ball (unexpected ball) Position of the hand ('natural' position versus 'unnatural' position) does not necessarily mean that there is an infringement Touching the ball with an object held in the hand (clothing, shinguard, etc.) counts as an infringement (considered an extension of the hand) Hitting the ball with a thrown object (boot, shinguard, etc.) counts as an infringement (also considered an extension of the hand)[1]:119 If a player commits a direct free kick offence within his own penalty area, a penalty kick is awarded irrespective of the position of the ball, provided the ball is in play. Кое от това правило е нарушил, след като се е подхлъзнал още преди Неймар да е вътре я наказателното и, се натресва в главата на Муние, явната ситуация която ти нарочно пропускаш, е двете вдигнати ръце още преди самият контакт. Неймар още повече имаше място в ляво да мине покрай Муние но уви се наби С тебе приключих, ти си необективен винаги!!! Виж Берба какво е написал. До Берба: В грешка си, ако някой от феновете тук е забелязал, аз бях един от малкото стискащ ви палци за обрат. Бях написал :8 март 2017 [18:37] Не ми се гледат Франско-Африканци-Аржирски играчи на 1/4 финал. Пожелавам на Барса два бързи гола и да изхвърлят надутите франсета. Това бяха думите ми. След мача написах още два три коментара, един от тях беше ФУТБОЛА ПОБЕДИ, И не заради дузпите, а заради хъса и раздаването ви. Влезнах впоследствие и видях как на няколко ваши фена отново въпреки великолепната за вас нощ, ОТНОВО Мадрид им беше в устата.

Banditos
Banditos
12.03.2017 20:47

До коментар [@comment 1956746] от [@user ComsteR]:

И тук ли спамиш бе,човек ще каже че повече гледаш Барса отколкото Бутан Мадрид *thumb_down*

Barca_Kahn
Barca_Kahn
12.03.2017 19:59

До коментар [@comment 1956746] от [@user ComsteR]:

Много удобно си подминал обаче 2-те неотсъдени дузпи в полза на Барса през първото полувреме. След като дузпата срещу Неймар за теб не е дузпа, аз нямам какво да коментирам повече. Не ми се занимава с хора, които са незапознати с правилата на играта.

Chelsea_bs
Chelsea_bs
12.03.2017 19:10

Няма Айтекин, няма победа.

Shaithan_RMFC
Shaithan_RMFC
14.03.2017 15:07

ХАХАХААХАХАХАХАХАХА

Barca_Kahn
Barca_Kahn
11.03.2017 12:46

Бившият елитен италиански съдия Грациано Чезари направи телевизионен анализ на двете дузпи в полза на Барса срещу ПСЖ /6:1/, които предизвикаха грандиозна полемика по света.

„Трябва да кажа най-напред, че първата дузпа за Барса е явна, а втората още повече. Първата дузпа – защитникът предотвратява по-нататъшното движение на нападателя, очевидно е, че той /б.р. Неймар/ може да продължи движението си с топката,ако не е съборен. Очевидно е, че има дузпа и не може да има никакво съмнение. Вероятно главният съдия не беше добре позициониран и нямаше най-добрата гледна точка към ситуацията. Но вижте тази ръка, която спира прогресията на Неймар, който може да продължи напред. Много добра намеса на допълнителния асистент-съдия, който помага на своя колега. Бих упрекнал главния съдия за жестовете му в ситуацията, с които предизвиква съмнения. Това трябва да се избягва.“

„Втората дузпа. Гледаме към Суарес, който пада на тревата в наказателното поле. Но вижте какво прави защитникът на Пари Сен Жермен. Вижте коляното на Маркиньос. Лявото му коляно влиза в контакт. Маркиньос в този момент е наистина невнимателен. Трябва да е много по-внимателен и не бива да гледа само играча на съперника, но и топката. Суарес има контрол върху топката, защото следи траекторията й. Това е дузпа. Няма какво друго да се каже“, категоричен бе Чезари.

BerbaTheBest
BerbaTheBest
10.03.2017 07:34

[@link https://www.facebook.com/TheBarcelonaBible.HD/videos/388276791544303/?hc_ref=NEWSFEED]
Добавете и това, че Маркиньос за нито секунда следи топката, а само движението на СУарез и ще ви стане ясно защо е дузпа.

ComsteR
ComsteR
12.03.2017 19:25

Втората дузпа я има, първата не! Преди това Масчерано вече беше спрял центриране с ръка- НИЩО. А между първата ви и втората имаше още една на Масчетано придружрна с червен! То и петиция има за преиграване, която е с над 140 000 гласа.*lol**lol**lol**lol*

viva_valencia
viva_valencia
09.03.2017 22:52

До коментар [@comment 1956356] от [@user Barca_Kahn]:

Благодарете на съдията.На всички ни писна от вашите циркове.

Banditos
Banditos
10.03.2017 01:00

Ако имаш претенции да продължиш напред в най-големия Европейски клубен турнир, трябва да докажеш че го заслужаваш. След 4:0 у дома имаш избор или да "паркираш авобуса" или да търсиш голове. ПСЖ не направиха нито едно от двете като хората. От самото начало на мача Барселона беше отборът, който търсеше положения и не оставаше ПСЖ да диша за разлика от първия мач. През последните години всеки вижда, че при удобен случай и търсене на контакт с противников играч в наказателното поле се свири дузпа. Барселона не са първият, нито последният отбор, който го прави. Така, че с оглед на играта е видно кой заслужаваше да продължи.

vargala1313
vargala1313
09.03.2017 11:36

Честито класиране на феновете на Барса...за мен финала е Барса-Ювентус

Banditos
Banditos
09.03.2017 01:04

До коментар [@comment 1956217] от [@user peniaii]:

Опитвам с по-безпристрастен анализ. Разковничето е в камерите зад вратата
1) Съдията можеше да свири дузпа за ПСЖ за това с Масчерано
2) 1-вата дузпа за Барселона е кристална, Неймар през цялото време гледа към топката и няма намерение(както обикновено прави) да си търси дузпа, наистина си се спъна.
3) Да се хвърля всичко към съдията е лекомислено, съдията не вкарва 6 гола
4) ПСЖ подходиха доста надменно при 3:1 и 4:1 абсолютно невярвайки , че нещо може да им се случи
5) Дузпата на Суарез варира от много спорна до безспорно никаква такава. Интересните неща са 2 - от камерата зад вратата се вижда че защитника на ПСЖ го чуква в коляното и му променя баланса (за което отново трудно се свирят дузпи, обикновено домакински с добро съдийско рамо) Второто , че съдията свири дузпата мигновенно, за разлика от 1вата изглежда абсолютно убеден.
6) Нелогичното в конспирациите е това, че преди 80-тата минута на 3 пъти играчите на Барселона се хвърлиха в наказателното ( симулиране) при което съдията даде 2 жълти картона, ако съдията иска да ги бута нямаше да му пука от факта и да си им даде дузпа даже да няма такава

BerbaTheBest
BerbaTheBest
09.03.2017 00:31

До коментар [@comment 1956217] от [@user peniaii]:

Да коментираме и вашите в първенството, благодарение на които сте все още първи?

Banditos
Banditos
09.03.2017 00:12

Честито на всички фенове,най великия обрат в историята на футбола се случи

vargala1313
vargala1313
08.03.2017 12:25

Гледахте ли мача Наполи-Реал Мадрид снощи? искам да попитам само аз ли видях нарушение на Рамос и при първия и при втория гол?(при втория не съм на сто прочента сигурен но при първия гол Рамос извършва нарушение (вижте на забавен кадър, че миг преди да удари топката с глава ръката на рамос се намира точно върху главата на играча на наполи. Някой може да кажа че това не е попречило на играч ана наполи да играе с топката, но това няма никакво значение защото ръката на рамос не трябва да е върху главата му, а тя е точно там. Докога ще ги бутат тези Реал Мадрид...от фен на Юнайтед

Banditos
Banditos
08.03.2017 22:48

Видях го особено при при първия,но все тая,на Бутан Мадрид много скоро ще им свърши късмета *wink*

Barca_Kahn
Barca_Kahn
06.03.2017 12:24

Ръководството на Барселона не е готово да плаща годишна заплата по-голяма от 35 млн. евро на голямата си звезда Лионел Меси, пишат медиите в Испания.

В момента двете страни водят преговори относно новия контракт на аржентинеца, а в същото време стана ясно, че нападателят е отказал предложение от Китай, според което той е трябвало да получава 50 млн. евро годишно.

От Барселона обаче са категорични, че подобна сума не е по силите им, въпреки сериозните приходи от спонсорски договори, които от клуба подписаха наскоро.

Според вестник „Марка“ обаче, парите няма да повлияят на решението на Лионел Меси и аржентинецът ще парафира нов контракт, независимо от финансовите параметри по новия му договор.

kristiyan1345
kristiyan1345
28.02.2017 19:01

каво все сте против рма защото никога няма да стигнете 32 11 хахахаха а и вашия прякор е уефалона

Banditos
Banditos
05.03.2017 03:22

Чак никога

Barca_Kahn
Barca_Kahn
27.02.2017 15:50

За какво говорим

Без съдийските грешки: Реал щеше да е на 12 точки зад Барса

Реферите бутат мадридчани към титлата, показва статистикатаРеал Мадрид щеше да изостава на цели 12 точки от Барселона, ако не получаваше съдийски подаръци, показва статистика на вестник "Спорт"."Белия балет" води с точка на каталунците и има мач по-малко, след като снощи издрапа до щастлива победа с 3:2 като гост на Виляреал, дошла след съдийска тесла за "жълтата подводница".В пет от мачовете на Барса съдийските отсъждания са оказали пряко влияние върху резултата. Само срещу Реал Сосиедад момчетата на Луис Енрике бяха побутнати, но пък бяха порязани срещу Селта, Малага, Виляреал и Бетис (отменен кристален гол).Изчисленията показват, че от въпросните грешки Барса спечели една точка и загуби седем. И сега трябваше да има 60 точки, вместо 54.В същото време съдийските аванти за Реал дойдоха срещу Селта, Виляреал, Депортиво и Малага. Бонус от 7 точки, без които сега жадните за за първа титла след 2012 година мадридчани щяха да имат 48 точки - с 12 по-малко от шампионите...

Barca_Kahn
Barca_Kahn
28.02.2017 09:33

На коя въдица това са фактите. Може и да не бяхме с 12 точки пред вас но, ако не бяха съдиите със сигурност щяхме да сме пред вас въпреки, че сме повече от трагични този сезон.

sviliev
sviliev
27.02.2017 23:11

Никога не съм предполагал, че ще пиша тук. Но го правя за пръв и последен път. Понеже вчера ми говореше, че не съм обективен и съм бил лъгал... (?!?) Не ти ли е неудобно поне малко да пишеш такива идиотщини? По-лошото е, че си се хванал на въдицата. И далеч не само ти...


Banditos
Banditos
26.02.2017 21:38

Това го знаем всички колега,май само ръководството НЕ